Bár a mai pick up autók belső utastere igazán kényelmes és elég helyet biztosít a benne utazók számára, mégis egy hosszabb utazás, nagyobb mennyiségű kényes anyag szállítása során szükséges lehet a fedett raktér. Természetesen nekünk kell eldöntenünk, hogy egy teljes felépítményt akarunk gépkocsinkra szereltetni, vagy megelégszünk a platófedél/ponyva használatával.

Tovább

Egy átlag autós keveset foglalkozik gépjárműve gumiabroncsával azon kívül, hogy a téli és nyári gumikat cserélgetjük az évszaknak megfelelően. Sokan esküsznek a négy évszakos gumira, így még félévente sem ellenőrzik a gumiabroncsok állapotát. Ritkán ellenőrizzük a keréknyomást, és arra sem nagyon vesszük a fáradságot, hogy egy nagyobb túra előtt terepgumira váltsunk. Persze ez nem mindenkire igaz! 

Tovább

A Ford Ivanics és főképp Gyurita Gergő jóvoltából letesztelhettük, mit tud a legújabb Ford Ranger.
Egész pontosan egy narancsszínű, Wildtrak 3,2 TDCi 200 lóerős, automata váltós, öthengeres dízel csodát kaptunk kipróbálásra. 

Tovább

A Ford gyár 1948 óta gyártja a személy-gépkocsiktól független, teherjármű-sorozatát. Ebben találhatóak meg a kis-haszonjárművek, könnyű és középnehéz teherautók.

Az egyik legsikeresebb sorozatuk a Ranger, mely külső is azt hirdeti „Én vagyok a király!” A rengeteg króm, cső és külső díszítés teszi egyedivé és monumentálissá. 

Tovább

Helyszín: Bag és környéke
Időpont: 2016.03.20, a tavasz első napjainak egyike
Időjárás: napos és hihetetlenül jó saras
Résztvevők száma: 19 jármű, pick upok, többségében Ranger-ek. 

Tovább

Weblapunk sütiket (cookies) alkalmaz. Bővebben a sütikről itt olvashatsz >