Blog - Ranger Klub 10/10

Egy-egy jól sikerült terepautózás után nem érhet véget úgy a nap, hogy ne nézzünk be járművünk alá. De nemcsak túrázóknak ajánlott. A sokszor úttalan utakon megfuttatott gépek aljára érdekes dolgok kerülhetnek. Bizony rengeteg alkalommal tapasztaljuk, hogy beakadt faágak tesznek kárt az alvázban és a gépkocsi alján lévő alkatrészekben.


A bizonytalan afrikai pályákat elhagyva, már több éve Dél-Amerikában kerül megrendezésre a Dakar rali. Nincs másként ez 2016-ban sem, hiszen Argentína és Bolívia nehéz terepén kell versenyezniük a bátor nevezőknek. Január 3-án Buenos Airesből rajtoltak a csapatok, hogy megküzdjenek a napi több száz kilométeres szakaszokkal.


Hamarosan itt a várva várt új Ford Ranger modell hazai értékesítésének ideje. A külsejében is megújult Ranger műszaki újdonságai szinte felsorolhatatlanok. Nemcsak a kényelemnek és a vezetési élmény fokozásának elérése volt a fejlesztők célja, hanem gazdaságossági szempontokat is figyelembe vettek a tervezés során. De nézzük sorjában az újdonságokat.


Számomra mindenképpen az utóbbi. És hogy miért? Már gyerekkoromban pick up-ot, terepjárót akartam. Ami akkor meg is valósult, ha nem is az enyém, hanem a szüleimé volt. Ez a szerelem valahogy megmaradhatott, ha tudat alatt is. Amikor a munka miatt autót néztünk, fontos volt, hogy nagy csomagtartója legyen, hát neki nincs, na persze a platóra lehet bőven pakolni...