Blog - Ranger Klub 9/10

Egy átlag autós keveset foglalkozik gépjárműve gumiabroncsával azon kívül, hogy a téli és nyári gumikat cserélgetjük az évszaknak megfelelően. Sokan esküsznek a négy évszakos gumira, így még félévente sem ellenőrzik a gumiabroncsok állapotát. Ritkán ellenőrizzük a keréknyomást, és arra sem nagyon vesszük a fáradságot, hogy egy nagyobb túra előtt terepgumira váltsunk. Persze ez nem mindenkire igaz! 


A Ford Ivanics jóvoltából letesztelhettük, mit tud a legújabb Ford Ranger. Egész pontosan egy narancsszínű, Wildtrak 3,2 TDCi 200 lóerős, automata váltós, öthengeres dízel csodát kaptunk kipróbálásra. A legutóbbi terep túrán már rövid időre magunkénak tudhattuk az autót, de mivel az ott eltöltött idő nagyon kevésnek bizonyult - és a Ford Ivanics is nagyon jó fej J -, megkaptuk egy jó hosszú hétvégére.


A Ford gyár 1948 óta gyártja a személy-gépkocsiktól független, teherjármű-sorozatát. Ebben találhatóak meg a kis-haszonjárművek, könnyű és középnehéz teherautók. Az egyik legsikeresebb sorozatuk a Ranger, mely külsőleg is azt hirdeti „Én vagyok a király!” A rengeteg króm, cső és külső díszítés teszi egyedivé és monumentálissá...


Helyszín: Bag és környéke
Időpont: 2016.03.20, a tavasz első napjainak egyike
Időjárás: napos és hihetetlenül jó saras
Résztvevők száma: 19 jármű, pick upok, többségében Ranger-ek. 


Egy-egy jól sikerült terepautózás után nem érhet véget úgy a nap, hogy ne nézzünk be járművünk alá. De nemcsak túrázóknak ajánlott. A sokszor úttalan utakon megfuttatott gépek aljára érdekes dolgok kerülhetnek. Bizony rengeteg alkalommal tapasztaljuk, hogy beakadt faágak tesznek kárt az alvázban és a gépkocsi alján lévő alkatrészekben.